مراکز خرید معروف چین
نوشته شده توسط : fariba ardam

مراکز خرید معروف چین

مرکز خرید میسون مد چین

میسون مد یکی از بهترین مراکز خرید چین، که در شماره 1312 خیابان هوای های واقع شده است، در واقع اشرافی ترین مغازه در کل این خیابان به حساب می رود. خیابان هوای های بیش از نیمی از شهرت خود را مدیون همین مجموعه میسون مد است. در میسون مد می توانید مجموعه ای از بهترین و مطرح ترین برند ها نظیر گوچی، کنزو، هوگو باس، بالی و غیره را بیابید.مسافران تور چین میتوانند بهترین کالا ها را از این مرکز خرید خریداری نمایند. این مجموعه یکی دیگر از مراکز خرید شانگهای چین به شمار میرود.میسون مد یکی از شیک ترین مراکز خرید چین می باشد اشرافی ترین مغازه درخیابان هوای های است که درشماره ۱۳۱۲ آن واقع شده است. خیابان هوای های نیمی از شهرت خود رامدیون این مرکز خرید است که مطرح ترین برندهای دنیا نظیرGucci، Ferragamo ، Hugo Boss ، Bally ، Kenzo و…درآن وجود دارند. مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایند.

مرکز خرید میسون مد چین

مرکز خرید میسون مد چین

 

مرکز خرید گرند گت اوی شانگهای چین

مرکز خرید گرند گت اوی در شهر زیبای شانگهای قرار دارد .گیت وی یک مجتمع اداری با دو آسمان خراش در شانگهای می باشد. گیتوی شانگهای یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید شانگهای است که شب ها نور زیبایی ان را جذاب تر می کند. در تور چین میتوانید از این مرکز خرید استفاده نمایید.

گردشگران تور چین بسياری از مارک های معروف جهان را در اين مرکز مشاهده خواهند کرد . مجموعه کاملی از فروشگاه های عرضه کننده لباس ، لوازم الکترونيکی ، دکوراسيون ، کیف و کفش ، اسباب بازی ، زیور آلات و ساعت و بسیاری از ملزومات زندگی در اين مرکز خرید به مشتریان ارائه می گردد . علاوه بر این ، مرکز خرید گرند گت اوی جهت رفاه بیشتر خریداران تدابیر ویژه ای اندیشیده است که از آن جمله می توان به : مراکز تفریحی ، پردیس سینمایی ، رستوران های مجلل و چندین فروشگاه لباس اشاره نمود .مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا دیدن فرمایند.

 مرکز خرید گرند گت اوی شانگهای چین

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید میسون مد چین

مرکز خرید گرند گت اوی شانگهای چین

تور چین زمستان 94

قیمت تور چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , , 





:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای چین, مراکز خرید چین , پاساژهای چین , بهترین مراکز خرید چین , ارزان ترین مراکز خرید چین ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: